Güz Sancısı film izle

http://kirazsevdasi.files.wordpress.com/2009/02/419.jpg
Yapım:2009 Türkiye

Tür:Dram, Politik, Tarih

Yönetmen:Tomris Giritlioğlu

Başrol Oyuncuları:Beren Saat Okan Yalabık Murat Yıldırım İlker Aksum Hüseyin Avni Danyal

Senaryo:Etyen Mahçupyan, Nilgün Öneş

Senaryo (Kitap):Yılmaz Karakoyunlu

Yapımcı:Tomris Giritlioğlu, Bahadır Atay Görüntü

Yönetmeni:Ercan Yılmaz

Gösterim Tarihi:23 Ocak 2009

sanırım film birçok kişi için beklentileri karşılayamadı.en azından ben bu şekilde düşünüyorum.konu mükemmel oyunculukda gayet güzel ayrıca mekan seçiminde de herşey çok güzel düşünülmüş.ama bu kadar güzel öğelerin barındığı film beni sürükleyemedi.filmden sıkıldığımı söyleyemem oradaki emeğe haksızlık etmiş olurum. sanırım sorun yönetmendeydi.filme hakim olamadım.olaylar yavaş ilerlerken birden hızlandı.ama bütün bunları filmi kötülemek için söylemiyorum.film Türkiye’de belli bir kesimin kabullenmek istemediği bir dönemi izleyiciye sunuyor.herkese iyi seyirler.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder