Looking for Eric film izle

Looking for Eric film izle



Imdb Notu:7.4/10
Yapım:2009 İngiltere
Tür:Dram, Komedi, Spor
Yönetmen:Ken Loach
Süre:1 saat 57 dakika.
Gösterim Tarihi:12 Haziran 2009
Başrol Oyuncuları:Eric Cantona, Cole Williams, Dylan Williams, Gerard Kearns, Laura Ainsworth

Ortayaşlı postacı Eric’in duvarındaki Eric Cantona posterini gösterir önce Loach, sonra da postacının oğlunun odasına gireriz. Tabii ki o da Manchester United taraftarıdır. Odasında posteri asılı olan futbolcu da hırçın, yeniyetme Wayne Rooney’den başkası değildir tabii ki! Bu sahnelerden sonra baba-oğul birlikte perdeye her çıktığında bir Cantona-Rooney şablonuna yerleştirdim onların yaptıklarını ben kafamda. İşe yaramadı da değil. Şimdi Ken Loach‘un karakterleri kafasında böyle bir şablonla kurduğunu iddia etmek falan değil niyetim. Benimkisi sadece keyif için, hazır futbolu bu kadar güzel kullanan bir film de bulmuşken biraz sinema-futbol oyunu yapmanın keyfi. Yoksa Rooney’den hazzetmem bile. Cantona’ya karşı ise garip bir sevgim var. Nedenini bilmiyorum hiç. Fransızca konuşunca, söylediği o beylik lafların felsefi vecizelere dönüşeceğine dair saf bir inancı olduğu içindir belki. Belki de onun o formasının yakalarını havaya kaldıran külhanbeyi futbolculuğuna karşı benim safça bir hayranlığım olduğu içindir.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder